תפריט סגור

קופסאות קרטון דו גלי

קרטון דו גלי

קרטון דו גלי הוא חומר אריזה רב תכליתי המשמש להגנה על סחורות במהלך המשלוח. קופסאות אלה זמינות בגדלים שונים ומציעות הגנה ויציבות מיטביים. למידע נוסף על השימושים שלהם בהמשך. אם אתה צריך לשלוח חבילה לחבר או צריך להעביר גדול אובייקט, אלה קופסות הם בחירה מצוינת.

מהו קרטון דו גלי?

קופסאות קרטון דו גלי יש שתי שכבות להציע יציבות נוספת והגנה במהלך המשלוח. ניתן להשתמש בקופסאות אלה למגוון רחב של פריטים, החל מאלקטרוניקה שבירה ועד רהיטים ועוד. הם זמינים בגדלים רבים, כך שתוכלו לבחור את המתאים ביותר לצרכים שלכם. הם גם עמידים יותר מקופסאות קיר בודדות, כך שתוכלו לאחסן את המוצרים שלכם לאורך זמן.

לוח דו גלי מורכב משתי שכבות של קרטון גלי המודבקות זו לזו כדי להשיג עובי ספציפי. אניה החיצוני עשוי עיסת או לוח חדשות, אשר מספק שכבה נוספת של כוח ועמידות לחות. לוח גלי מדורג על פי שלושה גורמים: משקלו, חליל ותוחם פנימי.

קופסאות קרטון דו גלי חזקות יותר מקירות בודדים, כך שהם יכולים לעמוד במשקלים גדולים יותר. קופסאות גלי נבדקות במכונה הידראולית הנקראת בודק מולן. בוחן זה משמש כדי לקבוע כמה חזק תיבה הוא וכדי מבחן שלה מתפוצץ כוח. לדוגמה, לוח 32-אקט מסוגל להחזיק 32 קילו משקל לאינץ ' ליניארי.

ניתן להשתמש בקרטון דו גלי ליישומים רבים. הם מיוצרים מעץ אורן. חומר זה מתכלה וניתן למחזר אותו. לרוב החברות יש תוכנית מיחזור לאיסוף קופסאות גלי משומשות. ניתן לעשות בהם שימוש חוזר גם בבתים כקופסאות אחסון לכלים ביתיים.

מהם השימושים של קרטון דו גלי?

לוח גלי הוא חומר קשיח וגמיש העשוי מסיבי עץ. יש לו עמידות לחות טובה ומאפיינים דחיסה. שלא כמו קרטון, אשר יש חלילים, לוח גלי יש צדדים מוצקים. זה גם קל משקל, אשר מפחית את המשקל ואת דרישות החומר, ובכך להפחית את העלות ואת ההשפעה על הסביבה. לוחות גלי יש אניה חיצונית אניה פנימית. אניה החיצוני יש איכות גבוהה יותר משמש להדפסה.

קרטון גלי הוא בחירה מצוינת למשלוח ואריזה של פריטים, ומגיע בסוגים רבים ושונים. סוג אחד מכונה נייר קראפט, העשוי מעצי עץ רך. זהו הסוג העמיד ביותר של חומר גלי והוא גם הכי קל להדפיס עליו.

קרטון גלי בעל קירות כפולים משמש לעתים קרובות בתצוגות משלוח וקמעונאות. העיצוב שלה מספק יציבות אופטימלית והגנה על פריטים. זה נפוץ ביותר עבור מוצרי צריכה כבדים וחלקים תעשייתיים. זה מכונה לעתים קרובות " תיבת קיר כפול."ישנם שימושים רבים ושונים לקרטון דו גלי.

קופסאות קרטון עם קירות כפולים עשויות משתי שכבות של חומר גלי ומרופדות בלוח אניה. הם משמשים בדרך כלל לאריזת פריטים כבדים, בעוד שסגנון מוקף חומה יחיד הוא אפשרות קלה יותר.

מתי אתה צריך קרטון דו גלי?

קרטון גלי משמש ביישומים רבים ושונים. זהו פתרון אריזה קל, אבל זה יכול להיות די יציב, מדי. ערך המולן הגבוה יותר שלו אומר שהוא יכול לעמוד בלחץ רב יותר. קופסאות גלי מגיעות גם בגדלים, סגנונות וצורות רבות ושונות. חלקם מקשה אחת, או תיקיית חתיכה אחת. תיקיות חתיכה אחת אידיאליות לאריזת פריטים שצריך להגן עליהם מפני שבירה.

קרטון גלי עשוי משכבות מרובות, שכבה מחורצת מבחוץ ושכבה נוספת מבפנים. יש לו ליבה יציבה והוא יכול לעמוד בטיפול גס, כבישים מהמורות ושינויי טמפרטורה פתאומיים. קרטון גלי הוא גם קל משקל, מה שיכול להפחית את עלויות המשלוח.

מידות הקופסה חשובות לקביעת חוזקה. הם צריכים להיות נמדדים מתוך החלק הפנימי של התיבה. משמעות הדבר היא כי תיבת חליל ב יהיו ממדים חיצוניים שונים מאשר תיבת חליל דואר. כאשר מודדים מבפנים של קופסה, מודדים ממרכז הניקוד. בדרך זו תמנע ריסוק קו הקיפול. כמו כן, אם אתה צריך לשלוח את התיבה, הממדים החיצוניים חשובים לתצורת המזרן.

קרטון דו גלי הוא אפשרות קלה כי הוא אידיאלי עבור האריזה. זהו חומר רב תכליתי, מכיוון שהוא יכול לשמש למגוון שימושים. זה יכול לשמש למטרות משלוח, וזה גם נהדר להכנת לוחות מודעות ואלבומים. אתה יכול אפילו להשתמש בהם כמו לוחות משחק עבור משחקים לילדים. חשוב לקחת בחשבון את איכות הקרטון הגלי הכפול לפני שתבחר אחד על פני אחר.