תפריט סגור

מיכל מים בנפח 1000 ליטר

מיכל מים 1000 ליטר

מהו הגודל של מיכל מים 1000 ליטר?

מיכל מים 1000 ליטר הוא מיכל אחסון מים קטן שיכול לאחסן עד 220 גלונים. סוג זה של מיכל אחסון עשוי פוליאתילן שאושר עטיפות וכולל גימור שקוף למחצה המאפשר לך להציג את מפלס המים. המיכל כולל גם מתסכלים פנימיים השולטים בזרימת המים תוך תמיכה במבנה המיכל. זה מבטיח שהמים יישארו טריים ומונעים מהם להתאדות, מה שעוזר לשפר את הטיפול הכולל ברכב שלך.

כמה זמן מיכל מים 1000 ליטר מחזיק?

מיכל מים 1000 ליטר הוא אפשרות אחסון מים אטרקטיבי עבור מגוון רחב של שימושים. זה יכול לשמש עבור מתוקים מים אחסון, חקלאי מים אחסון, ומי גשמים קציר. העיצוב שלה מאפשר מילוי קל על ידי צינור גינה סטנדרטי. זה עשוי מזון כיתה פוליאתילן, מה שאומר זה הוא דליפת הוכחה ומאוד עמיד בפני כימיקלים וקורוזיה.

מיכל מים 1000 ליטר יכול להימשך עד 30 שנה. הקיבולת שלו היא 1000 ליטר (220 גל). הממדים הם 1200 מ מ איקס 600 מ מ איקס 1650 מ מ. זה לוקח פחות מ-30 דקות כדי למלא טנק 1000 ליטר.

אחד היתרונות של בעל מיכל מים הוא היכולת לקצור מי גשמים, אשר חותך את חשבון המים שלך ולחץ על אספקת המים העיקרית. כמו אספקת מים מתוקים הופכים נדירים ויקרים יותר, סוג זה של אחסון מים יכול להפחית באופן משמעותי את חשבונות המים שלך. זה חשוב במיוחד מכיוון ששיעורי המים באוסטרליה עשויים לעלות בשנים הבאות. קניית מיכל מים באיכות גבוהה כעת עלולה לגרום לחיסכון עצום עבור המשפחה שלך.

למה אתה צריך מיכל מים 1000 ליטר?

מיכלי מים הם הכרח חיוני בכל סוג של בניין. הם מאחסנים ומספקים מים לאנשים שגרים בבניין. מיכל 1000 ליטר הוא גודל נהדר למשפחה ממוצעת בת ארבע נפשות ויאחסן מספיק מים לשימושים שגרתיים. להלן כמה מותגים מובילים של מיכלי מים שתוכלו לשקול לרכוש.

מיכל מים 1000 ליטר הוא מאוד ידידותי לתקציב ולוקח פחות זמן למלא מאשר קטן יותר. למשפחה בת ארבע נפשות תוכלו למלא אותה פעם ביום. טנקים אלה הם גם מאוד עמיד, עשוי באיכות מזון ליניארי נמוך-צפיפות פוליאתילן והם דליפת הוכחה.

מיכלי אחסון מים הם אידיאליים לאספקת אספקה קבועה של מים להשקיה, שתייה, ניקוי, כיבוי אש וייצור משקאות. באקלים קר, חשוב לשמור על מיכל המים שלך מוגן מפני כפור. אחרת, המים שלך יקפאו. לכן, זה הכרחי לבחור טנק עם בידוד מספיק.

מיכל מים 1000 ליטר באיכות טובה יימשך שנים רבות. יצרני טנקים איכותיים כמו וקטוס יעברו תהליכי בקרת איכות קפדניים לפני שהם ישחררו את מוצריהם לשוק. המשמעות היא שהמיכלים נוקשים ועמידים יותר ממותגים אחרים.

לפרטים, הקליקו כאן: ECOV – מיכל מים 1000 ליטר