תפריט סגור

מדוע עליך להשתמש בחברת UX לפרויקט האינטרנט שלך

חברת UX

אם אתם מחפשים חברת UX לפרויקט האינטרנט שלכם, יש לכם אפשרויות רבות לבחור מהן. מאמר זה מסביר את היסודות של תעשיית ה ־ UX, מהי UX וכיצד לבחור את הטובה ביותר. חברות UX יכולות לעזור לך, בין אם אתה צריך יועץ UX לפרויקט שלך או חברה בשירות מלא. הנה כמה מהסיבות למה אתה צריך לבחור אחד. אתה תמצא שפע של ניסיון בעבודה עם אנשי המקצוע האלה.

מהי חברת UX?

חברות UX מתמחות ביצירת מוצרים ושירותים המגבירים את חוויית המשתמש. חברת UX בדרך כלל מקצה צוות רב תחומי ליצירת חוויות חיוביות. הם יעבדו על פני פלטפורמות וממשקי משתמש, כמו גם מכשירים ניידים. עיצוב אתר אינטרנט גדול אינו מתרחש בטעות – מעצבים לקחו בחשבון את צרכי המשתמש כדי ליצור מוצר שיענג את המשתמשים. אפל, נייקי, IBM ו-Capital One הם רק חלק מהמותגים שגילו את הכוח מאחורי העיצוב.

תן דעתך לגודלה של סוכנות UX בעת בחירת אחד. ככל שיהיו למעצבים יותר ניסיון, הפרויקט יהיה מורכב יותר. חברת בוטיק תוכל לשרת רק מספר קטן של לקוחות נישה. זו אפשרות נהדרת אם לצוות העיצוב שלך יש ניסיון והוא מעוגל היטב. סוכנות עיצוב UX יכולה לספק לך חוויה באיכות גבוהה ועלות נמוכה.

ברגע שתזהה את קהל היעד שלך, תוכל להתחיל ליצור חוויית משתמש טובה יותר. מחקר משתמש עוזר לך לזהות את הבעיות הדחופות ביותר שהלקוחות שלך מתמודדים איתן ולפתח דרך לפתור אותן. חברות UX ישתמשו במידע שנאסף במהלך המחקר כדי ליצור מוצרים או שירותים הפונים לקהל זה. אם לשוק היעד שלכם לא אכפת מהבעיה שאתם מנסים לפתור, אין טעם ליצור מוצר שיפתור את הבעיה הזו.

מה המשמעות של ”UX”?

בעולם השיווק, ראשי תיבות נמצאים בכל מקום. סביר להניח שתשמעו את המונח UX במדיה החברתית, בלוחות מודעות או בסלנג יומיומי. אבל למה בעצם UX מתייחס? היא מייצגת ”חוויית משתמש”, קיצור שמשמש בדיגיטלי לתיאור חוויית הלקוח עם מוצר או שירות. למרבה המזל, לא ניתן להפריז בחשיבות של ניסיון המשתמש. 82% מלקוחות הבנק נאמנים לפלטפורמות המקוונות והניידות שלהם, לפי מחקרים. בנקים צריכים לשקול UX כחלק מאסטרטגיות השיווק הדיגיטלי שלהם.

עיצוב חוויית משתמש (UX) הוא תהליך זיהוי בעיות שמשתמשים נתקלים בו בעת שימוש במוצר. ממשק המשתמש, לעומת זאת, מתמקד במבט ובהרגשה של מוצר. ממשק המשתמש מתמקד יותר באסתטיקה של המוצר והופך את חווית המשתמש לקלה ויעילה ככל האפשר. הן UI והן UX הם מרכיבים חיוניים של מוצר מוצלח.

עיצוב UX, בצורתו הפשוטה ביותר, מתייחס לכל האינטראקציות בין מוצר או לקוח. הוא כולל את כל אמצעי התקשורת. ההגדרה של דון נורמן כוללת et-ux, שהוא קיצור של המילים הלטיניות en-uxor. זה מראה שהלקוח והמעצב אחראים לחוויה. התוצאה הסופית היא חוויה מהנה יותר עבור הלקוח.

איך אתה בוחר חברת UX לעבוד עם?

הנה כמה דברים שצריך לחפש במשרד ביו-אקס. יש שאינם מציינים את יכולותיהם באתר האינטרנט שלהם, אך עדיין מן התבונה ליצור עימם קשר ולשאול מה ביכולתם לעשות למענך. נסה למצוא חברה שמציעה גם את UX וגם שירותים אחרים, כולל עיצוב אתרים ושיווק דיגיטלי, ומוכנה להסביר את התהליך שלה. ככל שהמנהיגות מנוסה יותר, כך טוב יותר. אם הסוכנות מסרבת לספק תיק עבודות, הקפידו לשאול לגבי הדרישות המינימליות שלהם.

תיקים חיוניים לחברות UX. תיקים צריכים לכלול דוגמאות ומידע על העסקים שהם משרתים. חשוב גם לחפש רגעים ”חסרי חשיבות” בעבודתם, שכן אלה יכולים להיות קריטיים בתהליך קבלת ההחלטות שלך. חשוב שהאתר של החברה יהיה מעוצב היטב. כדי לצפות בפורטפוליו שלהם, תוכלו גם לבקר באתר שלהם. אם יש לך שאלות על העבודה של הסוכנות או לא בטוח, לשאול לקוחות העבר.

שאל את סוכנות ה-UX שלך כמה זמן בדרך כלל לוקח להשלים פרויקט. לזמן קצר, סוכנות מנוסה תבחר את המעצבים הטובים ביותר. עם זאת, אם יש לך פרויקט ארוך טווח בראש, עיצוב חסר ניסיון עשוי להיות מועדף. בקש פרויקט בדיקה אם אינך בטוח. לאחר שהמשימה תושלם, תוכל להעריך כיצד התוצאות משתוות לציפיות שלך. לחברת UX איכותית צריך להיות תיק עבודות רחב.

לפרטים נוספים, לחצו כאן: https://mouseux.com/