תפריט סגור

יתרונות עיקריים ושימושים בוידאו אנליטיקה

וידאו אנליטיקה

מהו וידאו אנליטיקה, ומי משתמש בזה? להלן כמה מהיתרונות והשימושים העיקריים בוידאו אנליטיקה. ראשית, זה משפר את הדיוק של איתור תנועה ומסייע להבדיל בין נושאי היעד לאלמנטים רקע. זה מקטין אזעקות שווא. לאחר מכן, זה עוזר בשיפור איכות הווידיאו. אם משתמשים בהם נכון, וידאו אנליטיקה יכול לשפר קמפיינים שיווקיים, מכירות ופרסום.

מה הפירוש של וידאו אנליטיקה?

ניתן להשתמש בוידאו אנליטיקה לניתוח קטעי וידיאו ולאיתור דפוסי ושינויים לאורך זמן. התהליך כולל סדרת צעדים המספקים כמויות הולכות וגדלות של מידע מפורט על הסצינה. צעדים אלה כוללים איתור שינויים במסגרות וידאו רצופות, הסמכת שינויים אלה, מתאם על פני מספר מסגרות ופרשנות של שינויים אלה.

במסגרות תעשייתיות ניתן להשתמש בוידאו אנליטיקה לגילוי תאונות ועובדים פצועים. זה יכול לשמש גם לאיתור שינויים בגודל ההמון או במספר האנשים באזור. טכנולוגיה זו שימושית גם בגילוי הפרעות ומריבות בקפיטריות. זה יכול לשמש אפילו לזיהוי פולשים.

הנתונים של וידאו אנליטיקה יכולים לעזור לארגונים ועסקים לקבל החלטות טובות יותר. הטכנולוגיה צוברת פופולריות בענפים רבים, ויישומיה אינספור. מערים חכמות ועד בקרות אבטחה בבתי חולים, וידאו אנליטיקה יכול לעזור לך לאוטומציה של תהליכים ולקבל תובנות חשובות. כדי להבין כיצד וידאו אנליטיקה עובד ביתר פירוט, בואו נסתכל על כמה מהמדדים הנפוצים ביותר לניתוח הווידיאו.

אחת הסיבות העיקריות לכך ש- Video Analytics כל כך בעלות ערך היא מכיוון שהיא יכולה לזהות התנהגויות ואירועים חשודות לפני שהם מתרחשים. זה יכול גם לזהות רכב ספציפי במקרה של התראה על ענבר. זה יכול גם לאתר את חלוקת הגילאים של הלקוחות או לאתר תנועה חשודה. זה יכול גם לאתר נוכחות של עשן או להבות.

מה יכולים וידאו אנליטיקה לעשות?

לווידיאו אנליטיקס יש מגוון שימושים לעסקים, סוכנויות ממשלתיות וארגונים אחרים. לדוגמה, זה יכול לסייע באיתור ומניעת סוגים שונים של פשע, כולל קטיפות ושוד. זה גם עוזר לפקח על המרחב הציבורי ולגלות פעילות חשודה. במקרים מסוימים ניתן להשתמש בוידאו אנליטיקה כדי להפוך את הערים למקומות לבטוחים ונעימים יותר לחיות. לדוגמה, Video Analytics משמשת מחלקת התחבורה בעיר ניו יורק לגילוי אירועי תנועה גדולים. המצלמות מוגדרות לצילום ועיבוד תמונות, ושליחות התראות בזמן אמת לפקידי העיר.

שימוש נוסף לוידאו אנליטיקה הוא להבין את התנהגות הלקוחות. טכנולוגיה מסוג זה מאפשרת לעסקים לעקוב אחר דפוסי התנהגות לקוחות, ולאסוף מידע הניתן לפעולה. לדוגמה, זה יכול לגלות אם אדם מנסה לבצע פשע. זה יכול גם לזהות מתי אדם מבקר בחנות.

וידאו אנליטיקה יכול גם לעזור בשיפור האבטחה והבנת הלקוחות. הטכנולוגיה משתמשת בזיהוי פנים וטכניקות אחרות, כמו גילוי רגשות, כדי להבין כיצד לקוחות מתנהגים. זה לא רק משפר את חוויות הלקוחות, אלא גם מגן על החברה מפני כל פעילות חשודה. מלבד מטרות אבטחה, וידאו אנליטיקה יכול לסייע באיתור פעילויות לא חוקיות.

וידאו אנליטיקה יכול גם לעזור בניהול המונים. לדוגמה, כלים אלה יכולים לספק הערכות של מספר האנשים באזור מסוים בזמן אמת, ויכולים גם לשלוח התראות לאנשי אבטחה בעת הגשת סף.

מי משתמש בוידאו אנליטיקה?

Video Analytics היא טכנולוגיה חדשה המשתמשת בבינה מלאכותית כדי לאתר התנהגויות מסוימות בקטעי וידיאו. טכנולוגיה זו משמשת במערכות מעקב כדי להבטיח שמפעילים לא יחמיצו פרטים ויכולים לחלץ מידע רלוונטי מכמות גדולה של צילומי וידיאו. יש לו יישומים רבים בענפים שונים. חלק מהפופולריות ביותר הם אבטחה, תחבורה ושיווק.

ישנם יתרונות רבים לוידאו אנליטיקה, החל מאבטחה משופרת ועד יכולות מודיעין מקיפות. הנתונים שנאספו על ידי טכנולוגיה זו נועדו לספק אינטליגנציה ניתנת לפעולה, לסייע למנהלים, מתכנני ערים ואכיפת החוק להגיב למצבים הנוכחיים. הטכנולוגיה משמשת גם בתעשיות אחרות, כמו קמעונאות, אוטומציה ביתית ובקרת קהל.

טכנולוגיית וידאו אנליטיקה משתמשת במערכות מעקב של טלוויזיה במעגל סגור כדי להפוך את הקלטות הווידיאו למשמעותיות יותר. לדוגמה, ניתן להשתמש בו כדי לספור אנשים, לאתר הפרות תנועה, לזהות רכבים ספציפיים בהתראה ענבר ולנתח התנהגות. הטכנולוגיה מורכבת ממצלמות וחיישנים, טכניקות דחיסת תמונות וטכניקות קישוריות. זה מאפשר לעסקים להשתמש בהקלטות וידאו כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי איוש ומלאי.

וידאו אנליטיקה יכול לזהות אזורים בסרטון הפתוחים או חסומים לתקופות ממושכות. הוא גם מכיר באנשים שנכנסים למתקן. טכנולוגיה זו טובה יותר מגילוי תנועה בסיסי, שעלולה לקרוא לא נכון אנשים.

עבור מידע נוסף, לחצו על הקישור:

https://www.gotrack.co.il/%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95-%D7%90%D7%A0%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94