תפריט סגור

טיפים להדפסה על בגדי חורף


בין אם אתה מתחיל להדפיס על בגדים או מקצוען ותיק,יש הרבה מידע בנושא. להלן מספר טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מתהליך הדפסה מסוג זה.

מה להדפיס על בגדי חורף?

שימוש בשיטות ההדפסה הטובות ביותר על בגדים יכול להיות דרך מצוינת להשיג את התוצאות הרצויות. ישנן מספר טכניקות הדפסה שונות זמינות ולכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. התוצאות יהיו תלויות בחומר, בצבע, בתבנית ובסוג שיטת ההדפסה בה נעשה שימוש.

אחת מטכניקות ההדפסה האחרונות היא הדפסה דיגיטלית. שיטה זו מדפיסה עיצוב במחשב. זה מאפשר יצירת עיצובים שונים מבלי לבזבז טקסטיל מודפס. עם זאת, יש כמה בעיות טכניות בשיטה זו.

שיטת הדפסה נוספת היא הדפסת משי. שיטה זו כוללת סטנסיל, רשת ומסך. הסטנסיל חרוט בעיצוב הלוגו ונוזל מתפשט באופן שווה על המסך. לאחר מכן לוחצים את הנוזל על הבד.

דיו מבוסס שעווה משמש ליצירת תמונה עמיד. התמונה אטומה למים וניתן להשתמש בה על בדים כמו כותנה ופוליאסטר.

השימוש בנייר העברה מיוחד מועיל גם בהדפסת לוגו. ניתן להשתמש בשיטה זו על תיקים, קפוצ ' ונים, כובעי בייסבול ועוד. עם זאת, חשוב לוודא שהחומר מגוהץ מבפנים לפני השימוש בשיטה זו.

הדפסת מסך על בגדים צברה פופולריות בשנתי ה -1960 המאוחרות. עם זאת, שיטה זו אינה מתאימה לפוליאסטר ובדים כהים יותר. זה עובד הכי טוב על 50% סיבים טבעיים ו 50% חומרים סינתטיים.